Problemen om zich aan te melden via itsme?

Problemen om zich aan te melden via itsme?

Het is mogelijk dat u enkele problemen ondervindt om op uw smartphone via itsme® in te loggen. Ons technisch team is momenteel bezig met het zoeken naar een oplossing.

Ondertussen is het mogelijk om toegang te krijgen tot 'Mijn vakantierekening' op de smartphone met een beveiligingscode (via een mobiele app) of wel degelijk via itsme® door naar de Portaalsite van de sociale zekerheid te gaan en de volgende stappen te volgen:

  1. Ga naar de Portaalsite Burger van de sociale zekerheid

  2. Klik op 'Zich aanmelden' (op uw smartphone, klik op het mannetje om het te laten verschijnen)

  3. Kies uw methode om aan te melden (zoals Itsme®) en volg de stappen om in te loggen. Eens u ingelogd bent, zal uw naam bovenaan rechts op het scherm (op uw computer) of onder het mannetje (op uw smartphone) verschijnen.

  4. Het is mogelijk dat u doorgestuurd wordt naar de pagina van de online diensten. Typ in dat geval 'Mijn vakantierekening' in de zoekmotor of zoek de toepassing in de lijst met diensten.

  5. Klik op de knop 'Het dossier consulteren' om toegang tot 'Mijn vakantierekening' te krijgen.

Screen login 01 NLStap 1 Sreen login 02 NL

Stap 2

Sreen login 03 NLStap 3 Sreen login 04 NLStap 4